Navodila za vgradnjo cilindra

Navodila za vgradnjo cilindra

Pripravite si dele ki jih želite vgraditi v vaš skuter. Preverite ali so deli s skuterjem kompatibilni. Pri nakupu cilinderkita je potrebno upoštevati več različnih faktorjev, kot so tip agregata, letnik skuterja, tip hlajenja agregata. Menjavo cilinderkita boste najlažje opravili, če ste sneli agregat iz skuterja.

1. Če je star cilinder še nameščen na blok motorja, potem je potrebno tega najprej odstraniti. Pred demontažo cilinderkita bodite pozorni na naslednje stvari: preverite ali je agregat hladen, če je skuter vodno hlajen še pred kakršnim koli posegom iz bloka motorja izpustite hladilno tekočino (iz ustnika vodne črpalke odklopite dovodno cev, hladilno tekočino izpustite v vedro). Pripravite si orodje s katerim boste vijačili.

2. Da lahko snamete cilinder iz agregata je potrebno odvijti 4 matice na glavi cilindra, le-te skrbno shranite. Ko ste odvili matice, primite z obema rokama za cilinder ter ga potegnite iz stojnih vijakov. Bat snamete iz gredi tako, da s špičastimi kleščami odstranite varovalo sornika (lahko samo iz ene strani bata) ter odstranite sornik bata - bat lahko snamete, vendar pazite da ne izgubite igličnega ležaja ki je stik med gredjo in sornikom bata. Očistite še poravnane površine na bloku motorja kjer sede cilinder na blok.

3. Z montažo novega cilinderkita pričnete tako, da najprej na bat nadenete batne obročke (pri montažo obročkov bodite pozorni na smer koncev batnega obročka - glejte da se ujemajo z varovalom obročka, ki se nahaja v špranji obročka na batu), nato vgradite v bat iz ene strani varovalo sornika, v uho na ojnici gredi vstavite iglični ležaj, luknjo na batu (ki je pripravljena za sornik) poravnate z igličnim ležajem na gredi in vstavite sornik. Sornik potisnete do že vstavljenega varovala. V bat vstavite še drugo varovalo.

4. Namestite tesnilo, ki je pripravljeno za tesnenje stika med blokom in cilindrom. Z oljem za mešanico rahlo namažite notranjost cilindra (delovni prostor bata). Batne obročke z eno roko stisnite do takšne mere, da se skrijejo v špranjo na batu, z drugo roko postavite cilinder na stojne vijake in vanj vstavimo bat (bodite pozorni da ste cilinder obrnili pravilno).

5. Če je skuter vodno hlajen, previdno vstavimo vsa pripadajoča tesnila na svoje mesto (tesnilo je ponavadi enake oblike in velikosti, kot špranja ki je namenjena za to tesnilo). Ko tesnila previdno vstavimo, postavimo glavo cilindra na stojne vijake - tako da pokrije cilinder. Pri obračanju glave, je nujno da je priključek za vodo obrnjen navzgor (pri nekaterih cilinderkiti je oblika glave dvoumna, zato bodite na to posebaj pozorni).

6. Z občutkom privijete matice (privijajte križno). Ali cilinder tesni naredimo hiter test tako, da postavimo prst na luknjo za svečko (na vrhu glave cilindra), ter z drugo roko obrnemo gred v smeri obračanja. Če se ustvari nadtlak v cilinderu (kar čutite kot pritisk na prst), potem je dobro zatesnjeno. V glavo cilindra privijte še svečko (prepričajte se o dolžini navoja svečke).

7. Postavite agregat nazaj na skuter, priklopite priklopne kable in začnite z utekanjem agregata.

Leave a Reply

All fields are required

Name:
E-mail: (Not Published)
Comment:
Type Code

Kategorije

Folow Us

  • Brezplačna poštnina!

    Pri vsakem nakupu nad 50€ je poštnina brezplačna!

  • Varen nakup!

    14-dnevna garancija zamenjave ali vračila izdelkov.