S01TS00
Tega izdelka ni več na zalogi
Nov izdelek
Pozor: Zadnji kosi na zalogi!
Datum razpoložljivosti:
CILINDERKIT - AIRSAL - TOMOS 44mm A35/A3
Aluminijasti cilinder za tomosove modele A35. Cilinder je namenjen optimalnemu povečanju moči vašega "avtomatika". Cilinder se odlično obnese v kombinaciji z izpuhom Technigas next a35 in uplinjačem SHA 16-16 ali dellorto 19mm AS.
Prejemniki :
* Zahtevana polja
ali Prekliči
Aluminijasti cilinder za tomosove modele A35. Cilinder je namenjen optimalnemu povečanju moči vašega "avtomatika". Cilinder se odlično obnese v kombinaciji z izpuhom Technigas next a35 in uplinjačem SHA 16-16 ali dellorto 19mm AS.
Dober dan mene zanima ali je ta cilinderkit 12 sorni ali 10 ?
a je A35 model tudi za youngsterja.... in ali jaz dobim samo cilinder ali tudi bat in ostalo?
mene zanima če dobim vse na sliki al dobim sam cilinder ostalo pa pol dokupt
Mene zanima če dobim vse kar je na sliki. Al je pol še to treba dokupt
koliko je ccm tega cilindra ter ali je bat L ali navaden
Mene zanima kako bi ta kitt deloval na flexerju in če bi normalno deloval kljub temu da imam manjši karburator in sicer 14/12 in avspuh lipnik??
zdravo!
zanima me katera svečka mora biti za ta cilinder?
hvala,lp
ja in ci to bo sploh pasalo na tomos a3?in ci bi mi lahko odgovorili cim prej tko da vem kaj naredit
ja in ci to bo sploh pasalo na tomos a3?in ci bi mi lahko odgovorili cim prej tko da vem kaj naredit
bi to pasalo na avtomatik letnik 1989
in kolko doda htrosti ta kit na automatik???
paše na flexer ja !
če koga karkoli zanima z mopedi ga vabim da se nam pridruži na forumu mopedist.si ! Tam boste dobili odgovor takoj in kvaliteten ne kot nekateri tukaj odgovarjajo pa nevejo za kaj se gre :)
zdravo.mene pa zanima če tale kit pape na tomos flexer letnik 2003
Mene pa neki zanima... Mam avtomatika letnik 1988, pa me zanima če bi pasal gor ta cilinder, Gred TOMOS A3/35, Ispuh TECNO KRUL TOMOS, in Uplinjač DELLORTO SHA 16/16... Lepo prosim ce mi javite! LP MiKi
a kdo ve na ta cilinder das svojo kapo ali dobis zraven kita ?
a bi pasu tt cilinder na navadnga avtomatika.......................................................
mi lahko kdo pove če bi to pasalo na tomos alpino?
kaj če pa dam gor na motor Izpuh Technigas Next a3/a35 potem bi to blo najbolje za ta cilinder kit 44 ?!?!? ali ne ?? rad bi v glavnem izvedel kateri je najboljši izpuh za ta cilinder kit
a bi blo kej narobe če bi daul gor auspuh techno chrome, pa če se fejst občuti razlika med airsal 44 pa arsial 38 ko enga bom nabav če bo dnar XD
jaz mam naret izpuh po exshaust kalkulatorju in delorto 19 karburator, predelane katrerje,gred,glavo ni samo kupljeno pa skup natakjeno.drugač pa res ne doseže takih obratov.
Decki pisete gluposti,iso sam na mjerenje snage sa Airsal65/dellorto 16/16mm/tecnigas auspuhom i Mf cobrom
Maksimalni broj okretaja je do 9000rpm!
Tecnigas auspuh je pusiona,sa MF cobrom motor ima 0.5ks vise,jedino kaj sa tecnigasom ide 1-2km/h vise u krajnjoj!
http://www.postimage.org/image.php?v=Ts1Lxqwr
Crveni/zeleni graf mjerenje sa MF Cobrom
Plavi sa Tecnigasom
Ka ti sploh veš ka pišeš? men se z tem kitom zavrti kr krepko prek 11000 obratov! to pa niso več srednji obrati.ob pravi kombinaciji izpuha pa fergazra leti moped res dobro.
z kitom moped nena nič bolj leti... izbolša se pospešek. je pa kvalitetn jaz ga mam že pol leta pa se mu še nič ne pozna... mogoče bi blo fino se dotaknit izpušnega kanala da bi bil kit namenjen z visoke obrate... kit ima kanale narejene za srednje obrate in nikakor za doseganje visokih obratov... najbolše je ujemanje z techno krul izpuhom saj je auspuh tudi za srenje obrate in kombinacija kita za srednje obrate in auspuha za srednje obrate je perfektna...
najlepša hvala še nekaj cvenka dubima pa pade tale kit .hvala
V bistvu je boljše, če je ležaj seveda. Prednost puše je le v tem, da ti je ne bo vtrgalo in uničlo cilindra. :)
zdaj mi je vse popolnoma jasno saj se tudi sam učim za strojnika samo še to mi povejte učasih sem imel šterko in je imala na blajerci tm k je zdej ta puša je mela valčni ležaj avtomatik pa ga sploh nima ima samo neko bakreno (mislim da je bakrena )pušo. ali je to brez ležaja dobro ali ne
timotej ta cilinder paše na a3 modele samo moreš pušo na ojnici dat enemu strojniku da tijo podreja in poreska da ima izvrtino 12mm. lp.
ta kit zelo poveča moč mopeda sicer imam automatic a35 z sha 16-16 delortom in mf power izpuhom im mi gre 95km/h. Kdo namerava kupit mu nebo žal ker to je prava stvarza automatic a35..
imam eno uprašanje . ali bi pasal ta kit na tomos a3 prosim da odgovarjate samo če ste 100procentni
Koleno prosiris na 16mm po duzoj stranici i na prirubnici na 15mm(na glodalici),i napravis piksu za fergazer!
Ja vozim na 16mm dellortu i zakon je!
hvala ti damir,samo mene jaba še stransko koleno od dell sha 16/16 ker ga ne dobim nikjer carborator pa sem že kupu pa nimam izkoristka ker je fi 12 koleno. lp
Kapa ostane ista,ak je motor od 1999- god.
Puno se dobije sa kitom!:)
ali kapa ostane ista?in koliko se pridobi stem kitom?
zelo dober cilinder !
P.S.ahko se oglasite kaj Mopedist.si !
Kvaliteta nakon predenih 4000km sa full sintetickim uljem na 4% mjesavine bas i nije nesto,pocnu zvonit karike na klipu,i to podosta,tako da uz airsal kupite odma i rezervni klip!
zadeva se zelo dobro obnese na flekser-ju.potrebno pa je uporabit tudi drugo ispušno cev in uplinjač,če hočeš iz njega potegnit maximum!
Imam airsal kit na svojem automatiku i moram ga preporucit za kupnju!Moped u kombinaciji sa dellortom 16/16 i MF Cobrom ima hrpu snage i odlicno ubrzanje.....
zaka nebi pasal se tanove apn-ke majo iste cilindre
Pasal ti bo, če boš zamenju ojnico z 12 sorno. Tisto ki jo maš zdej je 10.
dober dan. vprašal bi če kit airsal 44 paše tud na starejše modele avtomatika.sam imam tomos pony exspres ima mašino od avtomatika letnik 85
od avtomatika blajerca zrži vsega boga.vas nerabi bit strah za tt cilinder.so še hujši laufali na navadni blajerci
orginalna gred dost zdrži...benza tut ne pokuri tolk da se neboš mogu vozit,za km pa tut dosti zdrzi majo že po 4.000km z nim naretih...
ta cilinder paše na apn če čisto predelaš bloke :D
ta cilinder paše na vse tomosove motorje.....pač...za ga dat na avtomatika s staro mašino( una ki ma majhen cilinder) je treba menjat uno pušo na gredi....da je možno dat not sornik 10....da se ga tudi dat an mašine na prestave...(APN 6, APN 4, ATX, BT...)....AMPAK JE TREBA NA CILINDRU KANALE PRETOČNE ZBRUSIT V NASPROTNO SMER...PAČ SE NESE KAKEMU DOBREMU STRUGARJU AL MEHANIKU DA TO NARDI...IN KARTER JE TREBA MALO RZŠIRIT....KER premer srajc cilindra je za pou milimetra prevelik...!
AJA PA BI PROSU ČE MI LAHKO ODGOVORITE ČIM PREJ !!!!!!!!!!!
ČAW JS BI VPRAŠAL ČE PAŠA TA CILINDER NA APN 6/MOPED?
mene pa sam zanima ce bi ta cilinder pasal na apn 6 letnik 2007 tanovi apnji k so
Ojla,
Dobil kit prejšno sredo(3.9.08) lahko le rečem da je prava zver med nogami lol pospeški pri speljevanju so sicer bolši kot prej (39.5L bt) ampak ko pa pride na višje vrtljaje se mu pa dobesedno strga!!!! ta kit ni ocenjen le dobro, ampak je ocenjen med ODLIČNO
Mene zanima, če se ta cilinder da nemestiti na TOMOS APN 6s ??
Pa če pol kej bolj vleče al še treba tut bat zamenjat??
Koliko kilometrov ste naredili s kitom?
Kako se lamele obnašajo pri velikih obremenitvah?
Koliko benzina porabi?
Kako mašina zdrži bat 44mm,mislim na gred(radilicu)?
mene zanima če je kaki taki cilinder z 44 batom za apn6?
Youngst'r racing sm skoraj 100% da ma A55 mašino.ker to majo čist različno.če je aluminij cilinder in glava je A55.če je pa A35 je pa gus cilinder
letnik 2006 in 2007...zanimalo bi me za oba.............
kuk je letnik youngst'r? kr novejši majo A55 mašine pa nepaše.
bi mi znal kdo povedat ce bi ta cilnder pasal na Tomos youngst'r motrje?
..hvala
aha hvala.ja tist itak mislim blajarco zamenjat.volja pa itak je:D.
ja če boš menjal blajerco bo pasalo.kr a3 mašina ma 10sorno blajerco ta kit je pa na 12 sornik.če imaš voljo se da vse narediti:D
zdravo naj mi prosim nekdo pove če paše tui na automatica a3 ms.najbrž bi moglo pasat.zače sm si ga rihtat pa prašam mal k vidim da si full rihtate.hvala.lp
S kitom (Cilinder airsal 44 + Technigas + Dellorto 15) sem do sedaj prevozil 1500 km.
V tem času se mi je kot posledica (pre)velikih hitrosti:
2x odlomilo koleno avspuha čisto na začetku, kjer se ga privijači na cilinder, uničilo platine (so popokale in razpadle - pri 82 km/h :P), zlomilo nosilec avspuha. Slaba stran je tudi to, da se zaradi vibracij odvijajo vijačne zveze, če te niso dovolj varovane proti odvitju.
Drugače je pa ta kobinacija za tak moped raketa, prideš v vsak hrib, končna hitrost je tudi zadovoljiva (zadaj se zobnik 22 zamenja z zobnikom, ki ima 20 zob) in dosežeš realnih 80 km/h po ravnem.
Sklopka po 5000km z originalnim agregatom in 1500km s predelanim, še vedno deluje dobro - ni potrebna menjave lamel.
Še slike:
http://shrani.si/f/z/sZ/LAv7h2p/img4868.jpg
http://shrani.si/f/3M/Ja/4gLfywhx/img4869.jpg
http://shrani.si/f/6/o6/1vwFltfP/img4870.jpg
Za boljšo predstavo bodočim kupcem sem posnel filmček pospeška od 0 - končne hitrosti na ravni cesti z 0% naklona.
Nameščen je ta cilinder + Tecnigas Next izpušni sistem + vplinjač DeLLorto 15/15 + sesalno koleno premera 15mm.
http://video.google.co.uk/videoplay?docid=77074114309514471
Posneto je bilo pri cilindrovih 110 prevoženih km.
Naročil sem izpuh technigas za sym krom, in ga dobil v dogovorjenem roku, izpuh je res vreden svojega denarja, nimaš kaj svaka vam čast tnx ,priporočam nakup!!!
imam avtomatika in sicer na njem je narejena generelka in vse v nuli.. ter vizualno sportnega izgleda pred 2 tednoma sem se odlocil za kit sedaj ga imam ze gor..in mi ni zau kajti greje se manj ker je iz aluminija(org je gus).Glede sklopke pa je tako da ni trpezna tako da moras menjavati iz 1 v 2 brez gasa ce hoces da te dolgo drzi.
mene zanima če se kej pregreva to, in če je treba dat novo (močnejšo blajerco noter) kuplanga pa to zdrži?.. prosu bi če mi lahka kdo pove.. LP
Hvala žiga.
Namreč sem si naredil eniga frčija skupaj, lep motor pa nikamor negre, ker sem sam tunirau kanale pa sem mnde malo preveč. zdaj sem že neke dele naročiu ko pa to dobim se potrudim da zasužim kar se da hitro za ta cilinder:D
Tesnila naj se nebi devalo med glavo in cilinder, zato se uporabi hermetik, za boljšo kompresijo in več navora/moči.
Tesnila so poleg, mislim pa, da je tudi poleg lamelni ventil. Bat je 44mm na 2 obročka. Imam ta kit, sem zelo zadovoljen. 5/5
aja nekaj še.
Tesnila za med glavo in cilinder ni?
Če ga ni se ga da pri vas dobiti?
Najlepša hvala Aleš za odgovor.Ga bom naročil ko bom meu motor tako daleč.
zraven dobiš dve tesnili za lamelni ventil, tesnilo za blok, zraven dobiš tudi lamelni ventil, vse vijake(stojne in one pri kolenu) bat pa je na 2 obročka
Mene zanima kaj vse dobiš tukaj zraven?so tesnila priložena?In kakšen bat je na eden al 2 obročka?
24,40€
10,07€
3,05€
1,00€
11,08€
Pri vsakem nakupu nad 50€ je poštnina brezplačna!
14-dnevna garancija zamenjave ali vračila izdelkov.