192KT00091
Rok dobave 5-7 dni
Nov izdelek
Pozor: Zadnji kosi na zalogi!
Datum razpoložljivosti:
CILINDERKIT - DR EVO 70cc - Piaggio LC 2T
Cilinderkit je izdelan iz sive litine, natančno obdelan. Cilinderkit je namenjen za vsakodnevno uporabo, in sicer za vse tiste, ki želite na svojem skuterju nekoliko višji navor in končno hitrost. Optimalni rezultati bi bili v kolikor biPrejemniki :
* Zahtevana polja
ali Prekliči
cilinder je zakon , verjemite da vam nebo žal če ga kupite ;)
lep pozdrav! Nameravam si kupiti prav ta cilinder mislim ga vozit z dellorto 19 phbg, malosi multivar in gianneli izpuhom. predvsem pa me zanmima kaj vi pravite glede tunanja kanalov ne nekaj pretirano vendar toliko da ga lahko uporabljam za vsakodnevno rabo.
vnaprej hvala za komentarje :)
Za ta cilinder karbonske lamele(polini modre), diza med 70 in 80, odvisno od filtra zraka in avspuha, iglo nastaviš na srednjo vrednost, valjčki okoli 6g in bi moral imet dobre pospeške, končno pa okoli 90-100km/h, po števcu 120.
Cilinder pa je po mojem mnenju daleč najboljši od vseh kitov, če ga misliš uporabljat na cesti, saj je takorekoč neuničljiv.
pridobiv bi pospešek večje obrate med vožnjo in tudi končno
lp
mene predvsem zanima če se splača ta celinder vgraditi v gilero runner letnik 2004, ker mi že zdej res dobro gre(končna po števcu cirka 90-95 km)in je v njej še navaden celinder, je pa res da je bil že ene 3-krat brušen
Uporabljal bi ga predvsem za cestno uporabo
Zaradi tega vas, ki se bol spoznate na to sprašujem če se splača menjati celinder in koliko bi pritem pridobil, če imam na motorju izpuh zx valče 3,75g in 70 diza?
hvala za odgovore
lp
mene predvsem zanima če se splača ta celinder vgraditi v gilero runner letnik 2004, ker mi že zdej res dobro gre(končna po števcu cirka 90-95 km)in je v njej še navaden celinder, je pa res da je bil že ene 3-krat brušen
Uporabljal bi ga predvsem za cestno uporabo
Zaradi tega vas, ki se bol spoznate na to sprašujem če se splača menjati celinder in koliko bi pritem pridobil, če imam na motorju izpuh zx valče 3,75g in 70 frgazer?
hvala za odgovore
.................................daš dolge prenose pa gre ;)..................
nikol pa nikdar 120 kmh pa lahko po trpalncah se mečeš
Ta cilinder je zakon. Dobro dela z originalnim in ostalimi ne-resonančnimi izpuhi, se nerad zavrti nad 11.000 vrtljajev, ni najbolj navit, je pa zagotovo najbolj neuničljiv cilinder na tržišču. Dovolj mu je 17,5 karburator z dizo okoli 75 z original airboxom. Glede na to, da je izdelava dokaj poceni in ima precej ostrih robov, je pred vgradnjo treba vse robove kanalov malenkost popilit in cilinder dobro utečt(prvih 100-150km ga ne odpirat nad 8000rpm). Verjetno najboljši 70cc cilinder za cestno uporabo.
kaj te ludi vi pravite da z totim lahko dosezes 135 ja se sportne nalepke pa 150 ce kanale tunas na cilindru pa na bloku si srecen ce gre 115 plus sportni auspuh vario 17 5 al pa 19 fergi itd
alora..ta cilinder sem meu.. no ga se imam... in sem naredu z njim 25000 km pa se vedno dela !!! gre kod nov.. samo batne menjas na 4 - 5 000 km.. sej cutis... pa gasssa... 135 ni sans da dobis not :D:D max 100 pa se to je blo krr fajn treba stunat ostale stvari :D vsaj na novi runnerci ( vem da so smeti ampk me je vozla do zdej ) tko.. da moje priporocilo je ta cilinder... nebo vam zau ce se odlocite zanj .. predelave bloka niso potrebne.. gred pa tudi lahko krr original pustis :D
jernej...vsa tesnila in te pizdarije dobiš zraven....zdrži pa 20.000 km...skoraj v 80 % primerov.... s tem pogojem da vskaih 5000km menjaš batne obročke!
aleš...ne za ta kit ni potrebno nobene predelave
...priporočam ti prau tega...ker ta zdirži malo več kot ostali...če pa bi rad malo močnejšega si vzemi stage 6 pro....ker je alumnijast in ma par konjev več...!
Zanima me če dobiš zraven vsa tesnila in ostalo tako kot pri drugih "bolših" kitih?
Pa koliko km kaj zdrži?
Lp
zanima me ce cilinder pase na original blok od runnera brez kakih predelav? katerega mi priporočate na ta setup: stage6 pro replica avspuh malossi multivar+malossi jermen in org. gred 17.5 fergazer
stage6 pro ?
dr evo?
malossi sport?
tp trophy?
hvala za odgovore
cilinder....je odličen u svoji kategoriji po mojem mnenju najboljši....monitirau sm ga na dosti skuterjev in usi so z njim bli zelo zadovoljni....120 al 135 km/H NE DOSEŽE PA DA SI BOG.....mi smo enega še u delaunici dodatno predelali( širli kanale) in je dosegel brižnih 115.4 km/h ....izmerjeno na sečveljskem letališču z radarjem....tko da tisiti ki to govorijo so lažnjivci in hočejo bit neki pomembnega....al jim števec laže preveč(priporočam nakup novega števca)....drugače z enim avspuhom tko solidnim pa 17.5....kak variator sport...in kaka sport sklopka....in karbonske lamele....dosežeš 100 km/h vrh glave!
Blaž Erhatič! Prvo povej kumo to govoriš ker ni dobro neke blefirat v tri dni.
120kmh maš kda češ pa gi češ...samo ga treba vedet uporablat....z orginalnim izpuhom res neš nič naredo
ni mogoče, da bi s tem cilindrom dosegel hitrost 135 km/h, prej bi vse raztrgalo
odličen 70ccm sprot cilinder. Če kupujete sport cil. kupte tega.
je zlo vzdržljiv in ma enak performanse kot polini ali malossi sport.
Močn dvomim da gre cca 135km/h tak k je nekdo napisu xD
cilinder je zelo dober celo bolši od malosi sport 70.(preizkušeno)
brez posebnih predelav (delorto 21, malossi listki membrane ter sklopka polini 2g) doseže dober pospešek ter visoko hitrost(cca. 135 kmh)
7,99€
8,42€
91,50€
17,08€
26,00€
Pri vsakem nakupu nad 50€ je poštnina brezplačna!
14-dnevna garancija zamenjave ali vračila izdelkov.